Поддршка за клиенти

Враќање на возило

Ако го враќате возилото надвор од редовното работно време на канцеларијата и ја оставате папката со документите и клучевите во „Кутијата за клучеви“ наведена за таква цел, задолжително оставете го возилото во договорената локација, проверете дали е безбедно и заклучете го. Исто така, не заборавајте да ги проверите безбедносните информации за автомобилот во делот Технички прашања.

Откако ќе го оставите возилото, фотографирајте го од сите страни, забележете ја точната километража и нивото на гориво и испратете ни ја целосната документација преку е-пошта.

Доколку по проверка од страна на вработен во CARWIZ се откријат дополнителни штети, ќе ве известиме за направените трошоци преку е-пошта, како и ќе направиме резервна копија со фотографии и потребна документација.

Покрај услугата „Кутија за клучеви“, доаѓањето на вработен во CARWIZ може да се договори однапред, тоа ќе се наплаќа од нашиот тековен ценовник.

Ве советуваме да платите со кредитна картичка што се користела за одобрување на средствата и уплата при подигање на возилото.

Исто така, можете да платите со друг кредитен, дебитен или електронска картичка, како и со готовина во Македонски Денари (ДЕН) и Евра (ЕУР).

Доколку го имате потребното осигурување за штетата нанесена на возилото и потребната документација нема да треба да ја платите штетата.

Доколку штетата што сте ја нанеле на возилото не е покриена со избраното осигурување, истата ќе ви биде наплатена во согласност со веќе дефинираните тарифи и категории на возила, од депозитните средства што биле резервирани на вашата кредитна картичка при подигање на возилото и до максимум од вишокот на осигурување. Дополнително на ова, се наплаќа и административна такса за оштетувања на возилото според нашиот тековен ценовник. Ова се наплаќа при враќање на возилото. Клиентот треба да ја прикаже целата документација што му била дадена од полицијата или од кое било друго лице (полициски извештај, извештај за тестирање на Алко, пополнет европски извештај за штети) и да пополни изјава за несреќа во канцеларијата при враќање на возилото.

CARWIZ го задржува правото да го наплати целиот трошок за настанатата штета доколку Клиентот не постапил во согласност со правилата и прописите на Република Северна Македонија или ако не ја почитувал процедурата за пријавување на несреќата.

Доколку има потреба од дополнително плаќање по завршувањето на периодот на изнајмување, ќе бидете информирани за тоа преку е-пошта.

Некои од можните причини за дополнителни плаќања

  • Паркинг казни
  • Сообраќајни казни
  • Оштетувања на возилото или паѓање со нивото на гориво под нивото на подигање откриено по падот преку кутијата со клучеви
  • Откриени штети по чистењето на автомобилот доколку не се видливи при враќањето

Времето за враќање на депозитот на вашата сметка може да трае од 15 дена до 4 недели и зависи од вашата кредитна картичка и банка. CARWIZ rent-a-car нема пристап до одобрените средства и не може да ги користи без ваше одобрение.

Заедно, КРЕИРАМЕ ИСКУСТВА, затоа Ве молиме љубезно да ги споделите сите ваши белешки, критики и мислења со нас.

Можете да ни го испратите вашето мислење преку е-пошта на customersupport@carwiz.mk или преку онлајн прашалникот за нашите веб-локации.

Контакт

За да се подобри Вашето искуство со пребарување, веб-страната на CARWIZ користи колачиња. Ако останете на оваа веб-страна, ќе сметаме дека се согласувате со нивната употреба.  Повеќе информации »